شارژ هديه ثبت نام چيست؟

سايت هاي شرط بندي معتبر براي ايجاد انگيزه و اشتياق در كاربران و افزايش ورودي هاي خود، اقدام به ايجاد يك روش بسيار تاثيرگذار و نوين كرده اند كه نتايح بسيار خوبي هم به ارمغان داشته است. اين دسته از سايت ها به كاربراني كه به تازگي اقدام به نام نويسي در سايت كرده اند، جوايزي تحت عنوان شارژ هديه ثبت نام مي دهند كه اين هديه به صورت شارژ به حساب كاربري آنها واريز مي شود. ابن سبك از پاداش براي اولين بار در معتبر ترين سايت  شرط بندي جهان ارائه شد كه بعد هاي ساير سايت هاي ديگر نيز از آن استفاده كردند.

 

سوالي كه در اين بخش ايجاد مي شود اين است كه چرا اين هديه را به كاربران تازه وارد داده مي شود و مابقي كاربران ديگر نمي توانند از آن استفاده كنند؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه اين سبك از هدايا تنها يك بار به كاربران تعلق مي گيرد و ويژه تاره واردان مي باشد. براي بازيكنان قديمي هديه هاي متفاوت ترين تعيين شده است كه به صورت دوره اي در اختيار آنان قرار مي گيرد.

يك كاربر تازه وارد به خوبي با محيط شرط بندي آشنا نمي باشد و در گام هاي اول با چالش ها و ترس هاي زيادي رو به رو است. ترس كاربران به بازي و شارژ كردن حساب مانع از ورود آنها به عرضه شرط بندي مي شود و بسياري از آنان بعد از ثبت نام به صورت كامل خارج مي شوند و قعاليت خود را متوقف مي كنند.

سايت هايي كه از اعتبار و ارزش بالايي برخوردار هستند براي جلوگيري از اين موضوع به اين دسته از كاربران شارژ هديه ثبت نام مي دهند تا شرط هاي اوليه خود را با اين مبالغ پيش ببرند. اين اقدام موجب حفظ اصل پول ها شده و اگر قرار به باخت در بازي باشد، هزينه آن را خود سايت قبول مي كند.

شارژ هديه ثبت نام در سايت هاي شرط بندي به صورت هاي متفاوتي تعيين مي شود و در تمامي آنها به يك صورت نمي باشد. برخي كل مبلغ را به صورت هديه به كاربر مي دهند و برخي ديگر بخشي از آن را به حساب واريز مي كنند اما موضوعي كه در تمامي آنها يكسان است، اين مي باشد كه شارژ هديه ي ثبت نام بعد از اولين شارژ حساب كاربري فعال مي شود.

نحوه ارائه شارژ هديه ثبت نام در سايت شرط بندي
ما در توضيحات ارائه شده در بخش هاي ابتدايي مقاله به اين موضوع اشاره كرديم كه شارژ هديه چيست و به چه دسته از كاربران تعلق مي گيرد. در اين بخش مي خواهيد به شما بگوييم كه به چه صورت اين پاداش به كاربران ارائه مي شود و چگونه مي توان از آن استفاده كرد.
شارژ هديه ثبت نام يك پلن تشويقي براي شروع شرط بندي و كسب درآمد مي باشد. زماني كه يك سايت اين پلن را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد، ميزان اعتبار و ارزش خود را به آنها نشان مي دهد و يك محيط كاملا امن را براي آنان فراهم مي سازد.

 

نحوه ارائه شارژ هديه ثبت نام بسته به مبلغ و ميزان شارژ حساب دارد كه تعاريف متفاوتي براي آن وجود دارد. در برخي از سايت ها تمامي مبلغ يعني 100% مبلغ شارژ حساب به صورت هديه به آنها تعلق مي گيرد ولي در برخي ديگر از سايت ها در مقادير كمتريم مي باشد و معمولا به صورت 50% مبلغ شارژ است. برخي ديگر يك سقف براي هديه رايگان خود تعيين مي كنند كه مي تواند بر اساس تومان، دلار و يا يورو باشد.

در بعضي از سايت هاي شرط بندي با شارژ هديه، پاداش هاي خود را براي برخي از بازي ها تعيين كرده اند و اعلام مي كنند كه اين هديه رايگان براي شركت در اين بازي با شرايط گفته شده مي باشد. برخي ديگر از سايت ها يك بازه زماني براي هديه خود تعيين كرده اند و گفته اند كه اگر كاربر تازه وارد در اين بازه زماني اقدام به شارژ حساب و برداشت شارژ هديه رايگان خود ننمايد، باطل شده و ديگر قابل استفاده نمي باشد.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ۱ ]