گوگل ادوردز چيست

آيا با گوگل ادوردز آشنايي داريد؟ آيا مي دانيد از طريق تبليغات كليكي مي توانيد به درآمد بالايي برسيد؟ براي آشنايي بيشتر با  دوره آموزش گوگل آناليتيكس مي توانيد مقاله مربوطه را بخوانيد.

گوگل ادوردز يا همان گوگل ادز چيست؟
به نظر شما گوگل ادوردز چيست و منظور از آموزش گوگل ادوردز چيست؟ منظور از گوگل ادوردز، يك سيستم تبليغاتي است كه  تبليغ كنندگان، كلمات هدف خود را جهت قابل كليك بودن در نتايج جستجوي گوگل به مزايده مي گذارند. يكي از راه هايي كه  گوگل به كسب درآمد مي رسد از طريق گوگل ادز مي باشد، به طوري كه تبليغ كنندگان موظف به پرداخت، به ازاي هر كليك براي ديده شدن در گوگل مي باشند. 

به عبارتي ديگر، گوگل ادز، يك بستر تبليغات پولي است كه تحت كانال بازاريابي مانند پرداخت به ازاي هر كليك (PPC) فعاليت مي كند و مبلغان كلمات كليدي بايد به ازاي هر كليك يا به ازاي ديده شدن در نتايج گوگل، مبلغي را پرداخت نمايند.

گوگل ادز يكي از راه هاي موثر و تاثير گذار بوده  كه مشتريان خاص هدف را با توجه به محصولات يا خدماتي كه به عنوان آفر در نتايج جستجو قابل مشاهده است،  به سمت سايت  خود سوق مي دهد. با يادگيري و گذراندن دوره آموزش گوگل ادوردز، شما مي توانيد ترافيك سايت و بازديدكنندگان را افزايش دهيد و حتي دريافت تماس هاي تلفني را  هم بيشتر نماييد.

گوگل ادز به شما اجازه ساخت و منتشر كردن تبليغات را به صورت همزمان هم در موبايل و هم در دسكتاپ، براي مخاطبان هدف قرار مي دهد. اين بدان معني است كه بيزينس شما در هر زماني كه كاربران هدف، محصول يا خدمات شما را جستجو مي كنند، مي تواند در نقشه گوگل يا صفحه اول گوگل در بالاترين رتبه ديده شود. اين روش يكي از بهترين  روش ها براي بدست آوردن مخاطبان هدف است كه توسط تبليغات شما در نتايج گوگل ايجاد شده است.

با گذشت زمان، google ads به شما در آناليز و بهبود تبليغات جهت رسيدن به مخاطبان هدف كمك مي كند و همچنين باعث رسيدن به هدف كمپين تبليغاتي شما مي شود. گوگل ادوردز، به اندازه كسب و كار شما و منابع در دسترس، كاري ندارد و شما مي توانيد مناسب با بودجه  خود، اين كمپين را ايجاد كنيد. در اينجا يك سوالي مطرح مي شود كه آيا گوگل ادوردز تاثير گذار است و آيا كار مي كند؟


برچسب‌ها: دوره آموزش گوگل ادوردز،

بازدید:

قيمت سئو و تعرفه خدمات سئو

آيا با سئو آشنايي داريد، مي دانيد قيمت سئو بر چه اساسي محاسبه مي گردد؟ آيا به هر شركتي كه كار خدمات سئو  را انجام مي دهد، مي توان اعتماد كرد؟ براي هر پروژه سئويي به چند سئوكار نياز است؟ و... 

همانطور كه مي دانيد، رساندن يك سايت به صفحه اول گوگل ميتواند كسب و كار شما را چه بصورت آنلاين باشد چه بصورت آفلاين، از اين رو به آن رو كند!

بله اين قدرت گوگل و جستجو هاي پيشرفته اش است!

اما براي اينكه به صفحه اول گوگل بياييد چقدر بايد هزينه كنيد؟!

اين سوالي است كه در اين مقاله قصد داريم به آن پاسخ دهيم تا قبل از انجام پروژه سئو، قيمت دستتان باشد.

در اين مقاله با موارد زير بيشتر آشنا خواهيد شد:

هزينه و قيمت سئو (SEO)
قيمت پروژه سئو (SEO)
تعرفه و قيمت خدمات سئو (SEO)
هزينه پشتيباني سئو (SEO)
هزينه استخدام سئوكار
و در آخر هم براي شما يك ليست قيمت سئو (SEO) ارائه خواهيم نمود.

خب بپردازيم به مواردي كه در بالا گفتيم:

هزينه و قيمت سئو (SEO)
انجام بهينه سازي سايت به صورت هاي مختلفي انجام ميشود. بطور مثال بعضي از افراد و كسب و كار ها از قبل كلماتي را براي كسب و كارشان انتخاب كرده اند و قصد دارند بر روي آن كلمات، بهينه سازي سايت يا همان سئو را انجام دهند و به صفحه اول گوگل بيايند.

اما چرا بعضي از كسب و كار ها تمركز بر روي يك كلمه خاص دارند؟

با توجه به استراتژي هاي يك كسب و كار، اين هدف مي تواند مختلف باشد، مثلاً در فروشگاه هاي اينترنتي، زماني كه سايتي در كلمات بزرگ مانند خريد گوشي موبايل، قيمت گوشي موبايل و… بالا مي آيد، صاحبان سايت مي توانند با تامين كننده هاي بزرگ صحبت كنند و با توجه به جايگاه سايتشان از آن ها آفر هاي ويژه قيمتي بگيرند.

در بعضي مواقع كسب و كار ها، كلمات مختلف كارشان را آناليز مي كنند و در حقيقت جستجو كلمه كليدي انجام مي دهند و متوجه مي شوند كه چه كلماتي زياد توسط كاربران جستجو مي شود. در اين حالت سعي مي كنند كه برروي اين كلمات، سايتشان را در نتايج گوگل به صفحه اول برسانند.

هزينه سئو كلمات كليدي مختلف
اگر شما استراتژي اولي كه در بالا گفتيم را براي سئو سايتتان در نظر گرفته ايد در اين حالت بايد هزينه سئو كلمات كليدي مختلف را بدانيد. قيمت سئو كلمات كليدي با توجه به معيار هاي زير مشخص ميشود:

طول كلمه: هرچه طول كلمه اي كه انتخاب مي كنيد كوتاه تر باشد، هزينه ي سئو آن كلمه هم بيشتر مي شود.
  مثلاً: قيمت سئو خريد قاب موبايل، از قيمت سئو خريد قاب موبايل اورجينال آيفون X، بيشتر است.

سايت هاي رقيب: بعد از انتخاب كلمه كليدي، بايد ببينيد كه چه سايت هايي با شما در رقابت هستند. اين مورد، دومين پارامتر مهم قيمت سئو كلمات كليدي است.
   بطور مثال: در كلمه ي خريد موبايل، شما بايد با سايت هاي بزرگي مانند digikala، mobile.ir و… رقابت كنيد، در اينجا كار سئوكار ها سخت تر است، به همين دليل قيمت اين كلمات از كلمات طولاني تر بيشتر مي شود.

رتبه سايت شما در كلمه مورد نظر: قيمت سئو سايت با توجه به كلمه اي كه انتخاب كرديد، بايد بررسي شود كه در آن كلمه، داراي رتبه در گوگل هستيد يا خير. منظور از اينكه رتبه داشته باشيد اين است كه در نتايج جستجو، از صفحه اول تا دهم سايتتان در نتايج گوگل، نمايش داده شود. در صورتي كه در نتايج باشيد هزينه انجام سئو كاهش پيدا مي كند، زيرا سايت شما نزد گوگل داراي اعتبار است.
هزينه سئو كلمات كليدي به صرفه است؟
ما به كسب و كار ها اين نوع از سئو را پيشنهاد نمي كنيم، البته اينكه شما كلمات كليدي خاصي را به سئوكار ها بدهيد و از آن ها بخواهيد در اين كلمات شما را به صفحه اول گوگل برسانند، براي سئوكار ها بسيار ساده تر است.

اما ممكن است شما فكر كنيد كه كلمه اي مثل خريد گوشي خيلي ورودي به شما مي دهد، در صورتي كه بعد از انجام سئو و صرف هزينه، متوجه مي شويد كه بيشتر مردم كلمه ي خريد گوشي موبايل آيفون را جستجو مي كنند!

پس اگر سئو كلمه كليدي خاص خوب نيست، چه چيزي جايگزين آن كنيم؟

هزينه بهينه سازي كلي سايت
در روش بهينه سازي يا همان سئو كلي سايت، سئوكار يا شركت خدمات سئو، از شما مبلغي را دريافت مي كند و سايت شما را بطور كامل بهينه سازي مي نمايد.

ممكن است در اين روش سايت شما برروي كلمات كليدي خاصي سئو نشود اما در اين مدل سئو، سايت بصورت كامل قدرت مي گيرد و بعد از مدتي مي تواند برروي كلمات كليدي سخت هم بالا بيايد.

 


برچسب‌ها: قيمت سئو،

بازدید:

[ ۱ ]