خرید بک لینک فرومی

انجمن چیست؟
انجمن، یک سایتی بوده که در آن، کاربران مختلفی در زمینه های گوناگونی به بحث و اشتراک اطلاعات می پردازند. در فروم، تعداد زیادی تالار برای بحث و گفتمان در شاخه های مختلفی وجود دارد، که هر کاربری متناسب با نوع فیلد کاری خود می تواند آن تالار را دنبال نماید. البته تعدادی از انجمن ها هم هستند که به صورت تخصصی و حرفه ای در یک زمینه مشغول به فعالیت می باشند. برای شروع کار در هر فروم ایرانی و خارجی، می بایستی در آن انجمن ثبت نام نمایید تا بتوانید در آن فعالیت داشته باشید.

منظور از بک لینک های فروم چیست؟
به زبان ساده، اگر لینکی از انجمن های ایرانی یا خارجی دریافت کردید، یعنی نوع لینک شما، لینک فرومی بوده است. ما برای ساخت بک لینک، از انواع گوناگونی برای ایجاد آن استفاده می کنیم مانند: پست مهمان، لینک های کامنتی، لینک های پروفایلی، وب 2 و دیگر بک لینک ها. ساخت لینک انجمن، یکی از انواع لینک سازی خارجی به حساب می آید که باید برای ایجاد آن، با تکنیک و روش های آن آشنا باشید.

خیلی از سئوکاران حرفه ای برای ارتقا رتبه سایتشان از انجمن ها برای گرفتن پیوندهای خارجی استفاده می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، بسیاری از کارشناسان سئو، برای کلمات پرسرچ و رقابتی، به ساخت فروم های متعددی در انجمن های ایرانی و خارجی می پردازند و نتیجه های شگفت انگیزی هم بدست می آورند.

انواع لینک های فروم
در هر انجمنی، شما می توانید انواع مختلفی از لینک ها را بسازید که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

1-ساخت بک لینک پروفایل در فروم
به هنگام ایجاد اکانت در انجمن ها، گاهی اوقات شما می توانید لینک سایت خود را در این بخش بگذارید. البته به نظر من، زمان خود را برای گرفتن لینک در این بخش به هدر ندهید.

2-  ساخت بک لینک امضا در انجمن
بسیاری از انجمن های ایرانی و خارجی در هنگام ساخت اکانت و تاییدیه گرفتن، به شما اجازه می دهند که در بخشی از پروفایل خود به ساخت امضا انجمنی بپردازید. این امضا با انکر تکست و URL هایی که شما مشخص کرده اید در انتهای هر پست یا کامنتی که در انجمن می گذارید، نمایش داده می شود.

  معیار های سنجش موفقیت در پروژه های سئو
3- ساخت لینک در بحث و گفتمان و ارسال پست در فروم ها
یکی از بهترین راه ها برای گرفتن لینک، قرار دادن آدرس سایت در بحث و گفتمان هایی است که در انجمن صورت می گیرد یا اینکه شما درباره موضوعی، یک پستی را منتشر می کنید و لینک صفحه مورد نظر خود را در آن قرار می دهید. عموم انجمن ها به شما اجازه می دهند که تعدادی لینک به هنگام انتشار پست قرار دهید و البته فروم هایی هم هستند که تعداد لینک ها را محدود در نظر گرفته اند یا به محض گذاشتن لینک، آن ها را پاک می کنند. یادتان باشد که برای لینک سازی، تالارهایی را انتخاب کنید که خود فروم ها برای گرفتن لینک در نظر گرفته اند. 

حالا به نظر شما، ما چه طور می توانیم لیست بک لینک های فرومی را پیدا کنیم؟

ما در این مقاله تعدادی فروم ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنیم، اما این را هم بدانید که این لیست ها مدام در حال آپدیت شدن هستند و شاید انجمنی که در حال حاضر مشغول به فعالیت است، در روز دیگر، قابل استفاده نباشد.

چطور یک منبع مناسب برای ایجاد بک لینک فرومی، پیدا کنیم؟
ما در این بخش به معرفی دو راهکار می پردازیم که روش دوم به تنهایی می تواند پاسخگوی نیاز شما نیز باشد. البته ما به توضیح روش دوم نیز می پردازیم:

Search Footprints
Ahrefs
ترفندی برای یافتن منابع بک لینک انجمن با استفاده از Ahrefs
یکی از مهمترین ایده هایی که در این ترفتند مورد استفاده قرار می گیرد، استخراج تمام بک لینک های رقبا می باشد. شما به راحتی با روش زیر می توانید به تعداد زیادی بک لینک فرومی دست یابید.

مرحله اول: پیدا کردن 20 تا 100 سایت رقیب
سعی کنید که به صورت دستی، دامنه هایی که با سایت شما در یک زمینه هستند را پیدا کنید.

روش اول این است که برخی از کلمات کلیدی رتبه بندی شده خود را در Google جستجو کنید و لیست دامنه های دیگر را که برای صفحه اصلی یا صفحه دوم برای همان کلمه کلیدی رتبه بندی شده اند ، جمع آوری کنید.

این کار را ادامه دهید تا لیستی از تعداد مناسب وبلاگ های مشابه بدست آورید.

روش دیگر برای جمع آوری لیست رقبا، استفاده از Ahrefs است. به سادگی دامنه خود را در Ahrefs Site Explorer جستجو کرده و بر روی Domain های دامنه دار کلیک کنید.


همانطور که مشاهده می کنید ، دامنه های رقیبی را که بر روی کلمات کلیدی مشابه کار می کنند لیست می کند. ما معمولاً دامنه هایی با “کلمه کلیدی مشترک” بالای 7٪ است را به لیست خود اضافه کرده ایم.


مرحله دوم:استفاده از Ahrefs برای فیلتر کردن بک لینک های انجمن
برای انجام این کار باید یک مقدار صبر و حوصله داشته باشید. ابتدا ابزار Ahrefs Batch Analysis را باز کرده و لیست کاملی از دامنه های رقیب را که به تازگی ایجاد کرده اید ، جایگذاری کنید.

  الگوریتم Freshness گوگل چیست؟

 حالا روی پیکان کشویی کنار هر دامنه کلیک کنید و سپس، روی Backlinks کلیک کنید. با این کار لیست پیوندهای سایت انتخاب شده باز می شود.


تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که ، روی “یک پیوند در هر دامنه” کلیک کنید ، “بخش” یا “موضوع” را در قسمت جستجو تایپ کنید ، 2 فیلتر اول “URL های صفحات ارجاع” و “عنوان صفحات مراجعه کننده” را انتخاب کنید (از فیلتر دوم می توان اجتناب کرد) دکمه enter را بزنید.

آیا این عمل برایتان جالب بود؟

بسیاری از انجمن ها دارای انجمن یا کلمه ای که مشخص کننده انجمن باشد در URL خود دارند. بنابراین ما از فیلترها برای پیدا کردن بک لینک های انجمن نیز استفاده می کنیم.


همانطور که در تصویر مشاهده  می کنید، ما سایت backlinko.com را در Ahrefs قرار دادیم و بعد از اعمال فیلتر،در حدود 215 لینک خارجی که دامنه های آن ها مربوط به فروم است، استخراج کردیم.


شما می توانید به هنگام استخراج لینک ها در بخش export گزینه full export را انتخاب کنید که در حدود 126 ردیف بک لینک نیز برای شما آماده می کند.

برای خرید بک لینک های قوی و دائمی می توانید با شماره 09128909248 تماس بگیرید.
همانطور که می بینید ما 215 +126 منبع از بک لینک انجمن دریافت کردیم.

شما می توانید از فیلترهای مشابه در سایر دامنه های رقیب در لیست خود استفاده کنید و در نهایت لیست عظیمی از لیست لینک های انجمن را دارا باشید.

به خاطر داشته باشید که ما نمونه هایی از وب سایت های معروف را نشان داده ایم. ساخت بسیاری از این پیوندهای انجمن ممکن است آسان نباشد یا ممکن است قبل از گرفتن پیوند از آنها ، یک حساب فعال داشته باشید. از وبلاگهای بزرگ و عالی پرهیز کنید زیرا ممکن است در آن وبلاگها، تعداد زیادی بک لینک انجمن ایجاد شده باشد.به همین دلیل است که من به شما پیشنهاد می کنیم از لینک های پشتیبان دامنه های رقیب خود، پیوندهای فروم را پیدا کنید.

نحوه ساخت بک لینک انجمن
هنگامی که لیستی از منابع بک لینک را آماده کردید ، می توانید مراحل ساخت پیوند انجمن خود را برنامه ریزی و شروع کنید.

اما چطور ؟؟

خوب ، ابتدا لیست جمع آوری شده را فیلتر کنید. تجزیه و تحلیل Batch ahrefs را در لیست خود اجرا کنید و تمام دامنه هایی را که 0 کلمه کلیدی و 0 ترافیک نشان می دهد حذف کنید. اینها انجمن های مرده ای هستند و ما به پیوندهای سایت های مرده نیازی نداریم.

همچنین می توانید لیست را با معیارهای دیگر فیلتر کنید و دامنه هایی را که با نیازهای شما مطابقت ندارند حذف کنید. همه اینها به نیاز شما بستگی دارد و از این رو در اینجا هیچ معیاری را پیشنهاد نمی کنیم.

  آیا باید از ابزار آپدیت شده disavow links استفاده کنیم؟
به هر حال ، پس از نهایی شدن لیست ، می توانید بک لینک فرومی ایجاد کنید.

اما صبر کنید !!

انکرتکست های ما باید چه باشد؟
ما معمولاً به این واقعیت اعتقاد داریم که اگر مقاله شما به درستی برای یک کلمه کلیدی بهینه شده باشد، نیازی به ارسال پیوندهای غنی از کلمات کلیدی به مقاله خود نیست. گوگل، به اندازه کافی هوشمند است که می فهمد مقاله شما در چه زمینه ای است و برای چه کلمات کلیدی باید در نتایج جستجو نشان داده شود.

بنابراین ، فقط چند انکر تکست غنی از کلمات کلیدی کافی است. در عوض، از کلمات کلیدی long tail ، کلمات عمومی ، جملات مربوطه ، URL برهنه به عنوان لنگر متن، برای بک لینک گرفتن از فروم ها استفاده کنید.

ایجاد پیوند در یک انجمن، بسیار آسان است. در هر انجمن ثبت نام کنید و سعی کنید پیوندی در موضوع / بحث ایجاد کنید که توسط سایر لینک سازی ها هرزنامه نباشد. برای ایجاد لینک، شما فقط می توانید روی یک موضوع پاسخ دهید و متن مربوطه را به همراه آدرس اینترنتی خود بنویسید.

اگر انجمن اجازه تاییدیه خودکار را بدهد، پاسخ و کامنت شما سریع ارسال می شود، در غیر این صورت باید در آن انجمن، اکانتی را ایجاد نمایید و بعد از تایید، پیام شما ارسال خواهد شد.

نکته: اگر در حال ساخت بک لینک در یک انجمن فعال هستید ، مطمئن شوید که در یک موضوع قدیمی بک لینک ایجاد می کنید، زیرا ممکن است موضوعات جدید تعدیل شوند و پیوند شما پاک شود.


برچسب‌ها: ،

بازدید:

[ ]